Digitale samlivskurs

HØSTEN 2024

Invester i parforholdet! Sett av datoene nå 😃 Seks DIGITALE samlinger, som kan følges fra der det passer best.

Nådepuls Samlivskurs høsten 2024:

Datoer: 7,14, 28. oktober og 4, 18, og 25. november.

Undervisningen er bygget på Gottmans forskning under tittelen "Hemmeligheten bak et lykkelig parforhold».

Undervisere: Ingunn og Andreas Magnus, Yngve og Mari Kolltveit, Rune og Agnes Zahl-Olsen.

Mer info og påmelding kommer!

Sommermøter 2024

ONSDAGER KL 19:30

Norkirken, Vennesla bedehus: 19/6, 10/7 og 31/7

Vennesla frikirke: 26/6, 17/7 og 7/8

Vikeland bedehus: 3/7, 24/7 og 14/8

«La oss holde urokkelig fast ved bekjennelsen av vårt håp, for han som gav løftet, er trofast. La oss ha omtanke for hverandre, så vi oppgløder hverandre til kjærlighet og gode gjerninger». Hebr. 10,23 – 24

Kaffe og prat etter møtene. Velkommen!

Sommerprogram på Tangen, Kristiansand feriesenter finnes HER

VIDERE SOMMER 2024

Bli med på Frikirkens sommerfestival i Stavern🤩 Mye bra opplegg for små og store. Bo på skolens internat eller i campingvogn/bobil/telt. Det er fremdeles earlybirdpriser, så planlegg ferien allerede nå, og meld dere på!

VIDERE Sommer arrangeres 17. til 21. juli 2024 på Stavern FHS. Med møter med underholdning, lovsang og god forkynnelse,FRIK-festivalen for ungdom, Sparks for de minste, aktiviteter, seminarer, konserter og mye moro.

Det som før het VISJON, heter nå VIDERE. Det er en dobbelthet i «Videre». Det handler om å gi troen videre, men det handler også om å bli et videre og bredere fellesskap som favner flere.

Mer info og påmelding her!  Les mer om FRIK-fest her!